Laatupolitiikkamme
EAB toimii toimialoilla, joissa kyky täyttää sekä asiakkaiden että viranomaisten selvästi ilmaistut ja epäsuorat tarpeet on perusedellytys menestykselle. Tämän ylläpitämiseksi tulevaisuudessa EAB:n tuotteiden ja palveluiden tulee olla aina asiakkaan ensisijainen valinta, kun punnitaan tuotteen ominaisuuksia, kustannuksia, toimitusaikaa ja muita seikkoja. Jokaisen toimituksen tulee olla suositus tulevalle liiketoiminnalle.
Asiakaslupauksemme
Asiakkaiden on voitava tuntea olevansa luotettavissa käsissä asiantuntemuksemme ja pitkän kokemuksemme suhteen. Siksi emme toimita tavaroita tai palveluita, joista emme ole varmoja. Meidän on tiedettävä, että tavarat ja palvelut kestävät käyttöolosuhteita. Meidän pitää olla joustavia ja nopeita ja säilyttää hyvä kannattavuus, mutta ei niin, että se vaikuttaisi negatiivisesti asiakkaillemme lupaamiin tavaroihin ja palveluihin.
Työntekijän vastuu
EAB tukee työntekijöidensä kehitystä, jotta jokainen tietää työtehtävän vaatimukset ja oikean toimintatavan heti ensimmäisestä kerrasta alkaen. Mahdolliset virheet ja puutteet on käsiteltävä avoimesti, ja niiden korjaus tulee aina johtaa parannuksiin.
Noudatamme kaikkia voimassa olevia standardeja
EAB noudattaa kaikkia voimassa olevia varastokalusteiden rakennusta ja valmistusta koskevia eurooppalaisia standardeja ja normeja. Olemme sertifioitu toimittamiemme rakennusten tukirakenteiden osalta standardin EN 1090 mukaisesti, ja meillä on Ruotsissa sertifioitu rakennesuunnittelija. Lue lisää EAB:n Engineering Principles -periaatteista, taustatietoja siitä, miten rakennamme ja ajattelemme kestävyyden takaamiseksi ja laadun varmistamiseksi kaikissa vaiheissa.
EAB:n kestävän kehityksen kirja
Built to Last®. Tämä kertoo kaiken siitä, miten ajattelemme ja toimimme täällä EAB:llä. Tämä on lupauksemme asiakkaillemme, mutta myös työntekijöillemme, toimittajillemme ja kaikille, jotka ovat tavalla tai toisella yhteydessä meihin.
Lue EAB:n kestävän kehityksen kirja täältä.